måndag 7 januari 2013

långa labyrinten

5 kommentarer:

  1. Hej vad bra spel du har jot de va svåt och va longt spel vi spelar gärna ett spel till

    Helsnengar Alicia och Anton

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Alicia och Anton. Vad kul att ni tyckte att mitt spel var roligt. Jag håller med att det var långt och att det var svårt. Jag märkte att det var något som jag hade gjort fel så jag klarade den inte när jag prövade den men man kan klara det om man inte gjorde som jag gjorde

      hälsningar /Axel

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  2. Hej Axel.
    Vi testade långa laberynten.Förestens inte ens halva.DET VAR roligt. Sofia och Moa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Sofia och Moa vad kul att ni spelade mitt spel. jag kom på ett knep när jag spelade spelet idag. knepet var att hålla inne mellanslag när man går på en stege så går det mycket mycket fortare.

      Hällsningar /Axel

      Radera